Puan vermedi·430 syf.··Beğendi
· Kitabı bitirmenin burukluğu üzerimde inceleme yazan bir ben. Sürekli bir diğer sayfaya geçmek için can attığım,okurken duygulandığım , akıcı üslubu ile beğendiğim bir kitap oldu. Mutlaka okunmasını öneririm. Afgan yazarımız olay örgüsünü Afgan insanının yaşadığı savaşlar ve trajediler den almış. İnsan onuruna, hayatına yapılan aşağılık muameleleri okurken yüreğim paramparça oldu.