·256 syf.··Beğendi
···Okunma: 21 Haziran 2021 19:37 İnsanın iç dünyasına ait nefis muhasebelerini bir roman vasıtasıyla daha gerçekçi şekilde aktarılmış bir eser. Doğamızda olan bir duygu; yaptığımız güzel şeyleri kendimize, çirkinlikleri ise başkasına daha doğrusu içimizdeki şeytana atfetme hissi. Yalnız günün sonunda birde bakmışız ki benliğimiz artık bir şeytana dönüşmüş.
Sabahattin Ali gerçekten usta bir yazar ancak diğer eserlerini çok daha fazla beğenmiştim doğrusu. Sanırım hüzünlü sonlar Sabahattin Ali'nin hayatı gibi eserlerinin de nişanesi.