·172 syf.··Beğendi
···Okunma: 22 Haziran 2021 00:53 Okumaya başladığım ilk günde yazara resmen lanet okumuştum. Hayatımda hiç bu kadar sadist yazılar görmediğimi söylemeliyim. Fakat bir süre sonra bu çocuğun belasını bulması, acı çekmesi hoşuma gitmeye başladı. Kitabın başında lanetlediğim sadist düşünce artık beynimde yer edinmişti. Kitabın diğer yarısını aralıksız okuyarak bitirdim. İnsan iyiliğe zorlanmalı mı yoksa kendisi bunu düşünerek mi iyilik taraftarı olmalı bilemiyorum. Keşke herkes Alex kadar erken idrak edebilse...