Puan vermedi·224 syf.··Beğendi
···Okunma: 22 Haziran 2021 20:45 ~Üzerini örttüğümüz her şeyin altında kalırız..~
Okurken zaman zaman ara verdiğim, nefes almakta zorlandığımı hissettiğim bir kitap oldu, insanın ne olursa olsun ailesini kenara bırakabilmesi ( hele de aile büyüklerine her zaman saygı duyulmak zorunda olarak büyütülmüş ve ahlak kurallarının anne babaya saygı ve sevginin ön planda tutularak oluşturulmuş bir toplumda büyütülmüş kişiler için) gerçekten çok zor.. hataları görebilmek, bir anne babanın nasıl olması gerektiğini değil de nasıl olmaması gerektiğini önce öğrenen biri olmak, ve bunlara rağmen cesaret edememek, bedeniyle ve canıyla da olsa ödemeye çalışmak.. kitabı okurken hayır bunu yapamam, şunu da yapamam, onu da... dediğim çok an oldu. Psikolojiye çok farklı bir açısı getirmiş miller. Ağır da olsa çok beğenerek okuduğum bir kitap oldu. Birçok insanın okuması, anlaması gerekiyor. Geleceğin daha iyi anne babalarını görmek bu kitaplar sayesinde olacak..