Puan vermedi·184 syf.··Beğendi
· Kitabi nasil analtsam bilmiyorum ama... Cok duygu yogunlugu yasadim. Cok duygulandim , cok sinirlendim, cok sevindim, cok agladim . Kitabi hatta bir kezde dinledim .Eger hala okumadiysaniz kesinlikle okuma listenize eklemeniz lazim. Kitabin devamida var, sırası şu ; şeker portakalı, güneşi uyandıralım ve delifişek.
(Emirhan bey yorumunuz icin ve beni duzelttiginiz cok tesekkur ederim :) @emir_5 )