·390 syf.··Beğendi
···Okunma: 23 Haziran 2021 16:07 Yazarin ilk kitabiydi benim icin. Kitaplari ikiye ayiririm : eğlenicek ve ögrenilecek diye... bu roman eglenirken azicikta olsa birkac tarihsel bilgiyi de katiyor size. Az karakter, az konu, fazla detaylarla bogmayan , acik ve anlasilir bir dile sahip guzel bi romandi. Kendi yakin tarihimizi soyle bir uzaktan da olsa birazcik tecrube etmemizi, o zamana gidip yasananlara bir tanik olmayi ve kendi vicdanimizin terazisinde tartmayi bize sunuyor. Neyse uzatmayalim, okumaya devam...