Puan vermedi·304 syf.··
Beğendi
·
2021 4. kitabı
Agatha Christie'nin tüm eserlerini okumaya çalışıyorum.Polisiye romanları seven birisi olarak söylüyorum,cidden güzel bir eser.İlk başlarda sıkıcı gelmişti,ama daha sonra bir kaç saat içinde bitirdim.Gizemleri severim.Harikaydı.Özellikle kız okulu çok dikkatimi çekti.. "3 ölüm,1 kaçırılma.Suçlu kim?..."
Güvercinler Arasında Bir KediAgatha Christie · Altın Kitaplar · 2012748 okunma
·
214 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.