Puan vermedi·416 syf.····Okunma: 24 Haziran 2021 00:49 Vay be deyip gecenin birine doğru kitabı bitirdim. Entrika hezeyan, hüzün, özenti, yıkım vs vs ne ararsan fazlası ile mevcut. Pek çok şey anlatan bu kitap heralde baya da düşündürecek beni. Konusu şu zamana göre bilindik sıradan gibi görünse de dili, dönemi, anlatımı, beyni yorması, düşündürmesi fevkalade iyi. Yazarın 2. okuduğum kitabı ve ikisinde de hisleri gayet net bir şekilde hissettirdi. İstenilse bir kitap daha yazılabilecekken heralde yazar o kısımları bizim hayal günümüze bıraktı. Derin bir üzüntü ile gecenin bir vakti kendi gibi beni de yalnız bıraktı.