Puan vermedi·227 syf.··Beğendi
···Okunma: 24 Haziran 2021 12:13 Kişi sürede,rahatlıkla okuduğum bir kitaptı. Baba karakterinin sessizliği,mazlumlugu içime dokundu. Evler karakterinin,bitmeyen hesaplaşmalari,yarım bıraktığı aşkı,dilinden çıkaramadığı "baba" kelimesi insana hüzün veriyor. Okumamış olanlar rahatlıkla tavsiye ederim. Yazarın diğer kitaplarını da okuyacağım.