10/10
·616 syf.··
2021 31. kitabı
Ruhunuzu her anlamda doyuran, hayatınıza artı bir değer katan ve kesinlikle defalarca kez okunması gereken bir kitap Aeden... Azra Kohen'den okuduğum ilk eser ve benim için kitapların şahı, en zirvesi, en favorisi. Okudukça bilgiyle doldum, bilgim arttıkça daha da fazla okudum ve araştırdım. Bilmediğimiz terimler, konular ve bildiğimiz halde görmemezlikten geldiğimiz bir çok konuya değinmiş bir eser. Kitaba başlarken birazcık sıkılabilirsiniz ama sabırla bekleyin ve göreceksiniz ki ilerleyen sayfalarda sürükleyici ve etkileyici hikayeler sizi alıp götürecek. Her şeyden önce olduğumuz kişiden, olmamız gereken kişiye dönüşeceğiz. Kitap kurgu olabilir ama Azra Kohen bir kurgudan gerçeklik çıkarttı bizlere. Bu kurgu kendi içindeki insansılığı yenen kahramanlar yaratacak. O kahramanlar cennet dünyamızı Aeden kadar güzel bir yer yapacak. Masalla gerçeği ayırt edebilecek okurlara diye başlıyor kitabımız. Aeden, evrende hayal edilebilecek en eşsiz gezegen. Aeden'de yaşayan Numi, annesinin Dünya adlı gezegende olduğunu öğrenir ve Sonje ile birlikte onu aramaya giderler. Dünya'ya indiklerinde onların gözünden kendimizi 'insansılar' olarak görüyoruz ve kendimizle tanışma fırsatı buluyoruz. Geldikleri bu cennet gezegende (kendi dünyamız) hava kirliliği, beton yığınları arasındaki yaşam ve tek bir ağacın dahi olmaması onları korkutur (Kitabı okurken kendimi çok sorguladım. Kitap adeta bize ders verir nitelikte ve içimin burkulduğu, daraldığı bölümler oldu. Bunlardan biri ormanlarımızı yok etmek, deniz kirliliğine neden olmak vs.) ve geldikleri gezegene Aeden'e geri dönmek isterler. Ama bu hemen olabilecek bir şey değildir. Mecburen kaldıkları dünyada insanların içine karışmak ve savaşmak zorunda kalırlar. Sayfalar ilerledikçe kendi dünyamıza kendi ellerimizle neler yaptığımızı, doğaya nasıl hükmetmeye çalıştığımızı görüyoruz. Dünyayı değiştirmek istiyorsanız. O zaman AEDEN'i oku ve okut diyorum.!!!
AedenAkilah Azra Kohen · Destek Yayınları · 201614,4bin okunma
·
1.239 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Sanırım siz bu kitap ile ilgili tüm incelemelerden birer cümle alıp kendiniz için yeni bir inceleme oluşturmussunuz . Kitap okuyan birinin öğrenmesi gereken ilk şeylerden biri özgün olmaktır .Emek hırsızlığı ...
Merve K.
Gönderi Sahibi
Merhaba, her şeyden önce şunu söylemek istiyorum incelememi yaparken kimseden bişe almadım, yazmadım. Hepsi kendi özgün düşüncelerimdir.
Merve K.
Gönderi Sahibi
Ve ayrıca bunları neye dayanarak söylüyorsunuz? Kitabı okumamışsınız bile.
Keşke incelemenizi yazarken kendi cümlelerinizle oluştursaydınız . Başka incelemelerden cümleler alarak değil. Benim incelememden yazmışsınız. Ne tesadüf ki arkadaşımın incelemesinden de cümleler yazmışsınız. İyi bir okuyucu başkasının fikirlerini kendi fikri gibi sunmaz. Kendine ait bir düşüncesi bir yorumu olur
Merve K.
Gönderi Sahibi
Evet Aeden başarılı bir kitap. Bunu hepimiz görüyoruz ve okudukça öğreniyoruz. Kitap benim için çok farklı ruhumu doyurdu, hayatıma artı bir değer kattı,bakış açımı değiştirdi ve bu yüzden benim için zirvede. Bu sebepten dolayı çevremdeki herkese öneriyorum ve okumasını istiyorum ve inanın onlarda aynı benim ve bizim gibi düşünmeye başlıyorlar. Aynen hocam uzatmaya gerek yok iyi okumalar,kitapla kalın.