·208 syf.··Beğendi
···Okunma: 24 Haziran 2021 18:29 Elimden bırakamadım. Aslında olay örgüsü bütünlüğünde olan kitapları tercih ediyorum bunun yanında arada sırada değişik tekniklerin kullanıldığı kitapları tecrübe etmeyi de seviyorum.
Felsefi ağırlığı olan, temsili karakterlerle oluşturulmuş daha çok "deneme"ye benzettiğim bir kitap. Daha önce hiç böyle bir tarzla karşılaşmamıştım. Kesinlikle kolay bir kitap değil, doğru anınızı yakalamış olması çok önemli. Yoğun bir anlatıya ama akıcı bir usluba ihtiyaç duyduğunuz an tercih edebilirsiniz.