Erkekler için ağlamak mı? Kaldırın başınızı hanımlar tacınız düşüyor.
··4 alıntı·
23 +1'leme
·
81,8bin Gösterim
41 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
İster kadın olsun ister erkek olsun İnsan sevdiği biri için ağlar. Bu gayet doğal bir durumdur. Bu durumu bile kadınlara atfedip bunun üzerinden gereksiz egoist bir yaklaşım sürmek nedir Allah aşkına ¿
Ayşenur Demir
Gönderi Sahibi
Woow, bu baya iyiymiş.
Ağlayan kalp olduktan sonra erkeği kadını farketmez bu hayatta...
Bu sözü nedense hiç sevemedim, bir erkek de kadın için ağlayabilir, bir kadında erkek için. Bundan daha doğal bir duygu olduğunu sanmıyorum. Ağlamak küçüklük değil insanı insan yapan en önemli şeydir bana göre..
Ne duygusuzca egoist bir yaklaşım! Seven sevdiği için üzülür. Bu da sevgisinin yegâne gösterisidir. 😊