İster kadın olsun ister erkek olsun İnsan sevdiği biri için ağlar. Bu gayet doğal bir durumdur. Bu durumu bile kadınlara atfedip bunun üzerinden gereksiz egoist bir yaklaşım sürmek nedir Allah aşkına ¿
Bu sözü nedense hiç sevemedim, bir erkek de kadın için ağlayabilir, bir kadında erkek için. Bundan daha doğal bir duygu olduğunu sanmıyorum. Ağlamak küçüklük değil insanı insan yapan en önemli şeydir bana göre..