·160 syf.··Beğendi
···Okunma: 26 Haziran 2021 01:20 Mercidabık (yeni selam verme şeklim). Beklediğimden daha uzun sürdü ama bitti. Mustafa Ulusoy'un şu ana kadar okuduğum ama beğenmediğim kitabı çok şükür ki yok. Allah kendisine gerçekten güzel ve farklı bir bakış açısı vermiş bana göre yani birçok konuya, olaya, olguya tefekkür ve tevekkül kısmından bakabiliyor, en azından kitaplarında öyle. Bu kitap biraz daha acemiliğini hissettiriyor, bir "Yakınlık" kitabı gibi değil ama yine de güzel. Kitaba da adını veren 'Ay Terapisi' kavramı kitabın temel dinamiği yani neredeyse bütün öyküler bunun üstüne kurulu. Bu terapi yönteminin ne olduğunu anlatmayayım okuyana sürpriz olsun, güzel yöntem. Okuyun bence pişman olmazsınız inşallah, anlatım sade, yüksek derece olmasa da akıcı, bakış açısı hoş. Kendinize cücü bakın, tşk.
Edit1: Bu arada yazmayı unutmuşum ilk öyküye BAYILACAKSINIZ.