Puan vermedi·80 syf.····Okunma: 26 Haziran 2021 12:36 Bu aralar kitaplara aşırı bağlanmaya başladım sizde de böyle bir durum var mı? Normalde böyle fazla olmazdm ama sanki kitaplarimi okurken olaylar ve durumlar oluyorken ben bir kenarda izliyorum ve o kahramanlari dinliyorum sanki. Çok sık olmaya başladı ve çok hoş,yaklaşık 4 yıldır düzenli kitap okurum ama bu sefer başka sanki<( ̄︶ ̄)>
Kitap incelemem ise: bu kitap beni çok derinden vurdu, diyeceksiniz neden bu kadar abartılıyor veya abartılacak ne var diye ama ben kitabın akışına ve 'kızıl veba ' adlı hastalığa hayran kaldım çok garip ve farklı. Granserin hayati beni etkiledi ve sanki gerçek olabilecek derecedeydi. Tamamen kitaba baktığımda ise olumsuz bir yan göremiyorum herkese öneririm( ꈍᴗꈍ)