Okuduğum ikinci Jack London kitabı. Açıkçası Martin Eden kitabınden sonra hayal kırıklığına uğradım. Kitabın ilk 15-20 sayfasında konular fazlasıyla karmaşık ve çarpık şekilde anlatılmış, bu kısımdan sonraki sayfalar ilk kısımdan tamamen farklı bir hava içerisinde anlatılmış. Şunu da söylemek istiyorum, görebildiğim kadarıyla Jack London' ın kitaplarında deniz önemli bir yer kaplıyor(bir kaç kitabına daha okumasam bile konusu ne diye bakmıştım) ve otobiyogrfik tarzda bu kitaptaki karakterler kurmaca olsa dahi, Jack London'ın kuzeye avcılık için gittiği biliniyor.