·248 syf.··Beğendi
···Okunma: 28 Haziran 2021 00:57 Büyük küçük herkesin okuması gereken kitaplardan sadece biriydi . Tabi ben bu kitabı zor bitirdim . Stresli bir dönemde pek elime almadım . Olaylar komikti ama ben daha çok üzüldüm . Sanço karakteri çok hoş ve saftı . Bana biraz fareler ve insanları hatırlattı . Puanım 9/10