Gençlik yıllarımda bu kitap ile tanıştım..kitaplığımda özenle sakladığım eserlerden biridir...en az iki üç defa çeşitli zamanlarda okumuş ve okuma ihtiyacı duyduğum..gizem ve hayal dünyası zenginliği sunan ve felsefik bir düşünme boyutunda müthiş bir şahaser bana göre..Ne diyeyim içindeki hikayeler fantastik..