Bergama’da yaşayan biri olarak heyecanla beklediğim bir kitaptı. Sadece bir cinayetin peşinden gitmiyoruz romanda aynı zamanda mitolojik bir yolculuğa çıkıyoruz. Bunun yanında Almanya’da yaşayan Türklerin durumu ve psikolojileri hakkında da ayrıntılara yer veriyor. Benim için keyifle okunan bir romandı ancak bazı bölümlerde roman ve bilgi verme dengesi oturmamış gibi geldi.