·352 syf.··Beğendi
···Okunma: 30 Haziran 2021 10:47 Yazarın son kitabı. Benim okuduğum ilk kitabı :)
İnsan kendinde eksik ne varsa, yaşadığı acılar, dilediği sevgi, merhamet ... onu dışarda tamamlamaya nasıl da müsait . Hemde hiç farkında olmayarak... tesadüf denir şans denir. Ama hiç te öyle değildir. Gülseren Budayıcıoğlu nasıl da güzel anlatmış. Bize acılarımızın bir benzerini yaşatacak kişileri gözünden tanır bir de üstelik ona aşık oluruz. Sanki bir şey bizi ona doğru mıknatıs gibi çeker. Her bir sahne gözümde canlandı. Duyguyu o kadar güzel aktardı ki. Üzüldüm, sevindim, ağladım, acılarına tanık oldum.
çaresizliğine... aşkına ...