Okumak icin cesaret gerekiyo ve bitirmek icinde sabir sonuc muhtesem hem kafani karistirip sonunda da karisikligini gideren bi kitap. Yarim birakanlara tavsiyem bi kez daha baslayin ve basladginiz an 100 sayfanizi bitirmeden birakmayin yoksa ikinci gun elinize almakta kararsiz kalirsiniz