Puslu yayinlarindan, guler dikmen cevirisini okudum. Balzac vadideki zambak ile askin tanimini en iyi yapan yazar oldugunu zaten dunyaya kanitladi(iki kez yarim biraktigimi utanarak soyluyorum, muhakkak tam anlamiyla okuyacagim bir gun) dolayisiyla bu kitapta cimri bir babanin kizi olan eugenie ‘in hayat hikayesi oldukca akiciydi, cok zevk alarak okudum. Kah aile yasantisi, kah kuzenine olan aski... bence cerezlik klasiklerden. Kadinlarin yasantisini okumak zaten inanilmaz akici oluyor benim nezdimde klasikler arasindan. Cok tavsiye ederim.