·304 syf.··Beğendi
···Okunma: 01 Temmuz 2021 12:19 Ölüm kapısına dayandığında 'Ne çok şey var yazamadığım' diye sitem eden bir Aydın- Yazar.
Yazının içinden hayata bakarken, bunu ortaya koyan; dışta da duruş yerini ,yaşama biçimini,ilişkilerini,söylemini bunlarla örtüştüren bir kimlik,bir İNSAN...