·280 syf.····Okunma: 01 Temmuz 2021 17:40 Yazarın ilk kitabına bayılmıştım (İçimdeki Müzik) Ancak bu kitabı ergen bir çocuğun günlüğü şeklindeydi. Ayrılmış ebeveynleri var bir hafta anne de bir hafta babada kalıyor günlük hayatını anlatıyor ama çok tek düze olaysız anlatım zaman zaman sıkıcı oldu açıkçası.
Son sayfalara doğru tempo bir anda yükseliyor. (Şok oldum)
Kısacası sadece ırkçılıkla ilgili verdiği mesajları beğendim.
Diğer kitabı kadar beni etkilemedi.
Not: Ayrıca kitapta bazı markaların reklamı gibi olmuş sanki örneğin App Store gibi.
Yaşı daha küçük olanlara daha çok hitap eden bir kitap olmuş.