Şahane bir kitap değil ama emeğe saygı yinede keyifliydi okudum
Eleştirilecek yanları elbette var ama o kadar da göze batacak kadar değil.
.
''Bazen geçmişini unutmalı insan, hayatını düzene sokmak için. Ama bazen de hiç unutmamalı, yaptığı hataları tekrarlamamak için..''