Puan vermedi·222 syf.····Okunma: 02 Temmuz 2021 00:46 Her zamanki gibi akıcı, güzel kurgulu Sabahattin Ali kitaplarından. Kürk mantolu Madonna ve İçimizdeki Şeytandaki gibi aşk temasında birleşen ve birbirini ardına dizilen olaylar silsilesi. Aşamalı durumlar : Yavaş yavaş insanların değişimleri, kabulleri, psikolojik çöküşler... Kaderde yazılmış acı yazgıyı anlatan bir Sabahatin Ali eseri daha. Bu eser o kadar içime dokundu ki bundan dolayı bazı karakterlerden tabiri caizse tiksindim ve bu sebeple yaşamımda kötü olan hiç bi şeye, hiç kimseye yer vermemek istiyorum. Sanki Yusufun acıları benim acılarım olmuş gibi tecrübem sayıyorum. Hala eserin etkisindeyim.
Velhasıl kelam. Eser gayet güzel akıcı yer yer tespitler olsun insanların duyguları ve yaşamın gerçekleri olsun. O kadar yerinde anlatılmış ki. Doğruluğuna okurken şaşırmamak için görmüş geçirmiş denilen insanlardan olmak lazım diyorum müq... İyi ki okudum :)