·248 syf.····Okunma: 03 Temmuz 2021 08:46 Yazarın okuduğum ilk kitabıydı. Genel anlamda ben kitabı beğendim. Kurduğu basit ve kısa cümleler insanı okumadan bıktırmıyor. Ben daha çok kitabın konusunu beğendim. Buram buram Anadolu, gelenek görenek, ataya olan saygı. Kısacası bizden birisiymiş gibi hissettirdi bana. Kitabın bazı yerlerini burayı sanki daha öncede okumuştum yine mi tekrarlamış desem de büyük ölçüde sıkmadı beni. Herkese iyi okumalar.