·216 syf.····Okunma: 03 Temmuz 2021 18:57 Ben Şükrü Erbaş şiirleri okurken sık sık iki şey söylerim:
1-Modern şiirin yüz akısın
2-Hatice hanıma yazık oldu.
Sayın şair bu kitabında ölümüne şahit olduğunu 45 yıllık eşinin hatırasıyla konuşuyor, şiir yazmak için yazmıyor Hatice hanımın hatırasını yaşatmak için yazıyor. Güzel mi, hüzünlü bir şarkı gibi güzel...
Bir kadın olarak istemsiz aklıma şu soru geliyor: Ben öldükten sonra beni ince, derin, merhametli ve güzel şeyler yazarak anacak kimse olacak mı?