·336 syf.··Beğendi
···Okunma: 04 Temmuz 2021 15:08 Bazı karakterlerin hikâyesi açık uçlu bırakılsa da genel anlamda sorularıma cevap bulduğum, güzel bir final kitabıydı. Eski soyun usulüne uymadan adak adayan, musallatları çağıran kişinin kim olduğunu aradığımız için üç kitapta da resmen polisiye heyecanı yaşadım. Hem gotik hem polisiye bir arada -hatta iç içeydi- ve ben bu sentez türü çok sevdim. Tanıtımı mı az yapıldı bilmiyorum ama bu serinin pek popüler olmadığının farkındayım. Buna rağmen bir şans vermenizi öneririm. Kitap çok sürükleyici. Tavsiye ederim. =)