Kesinlikle farklı bir bakış açısına sahip, insanları ve hayatı çok iyi analiz eden biri fakat fazla olumsuz. Özet olarak var olmanın acı ve ıstıraptan ibaret olduğunu, duyulan hazların acılara göre çok kısa sürdüğünü haklı bir isyanla dile getiriyor. Özellikle başlarda çok etkileyici 4-5 sayfa var. Kitabın sonlarına doğru psikolojiniz sağlam kalmayabilir.