10/10
·512 syf.··
2021 11. kitabı
·
23 saatte okudu
·
Okunma: 05 Temmuz 2021 12:10
"𝐸𝑙𝑖𝑚𝑖 𝑢𝑧𝑎𝑡𝑠𝑎𝑚 𝑜𝑛𝑎 𝑑𝑜𝑘𝑢𝑛𝑎𝑏𝑖𝑙𝑒𝑐𝑒𝑘𝑘𝑒𝑛 𝑒𝑙𝑖𝑚𝑖 𝑢𝑧𝑎𝑡𝑚𝑎𝑛𝚤𝑛 𝑏𝑢 𝑘𝑎𝑑𝑎𝑟 𝑖𝑚𝑘𝑎̂𝑛𝑠𝚤𝑧 𝑜𝑙𝑚𝑎𝑠𝚤, 𝑎𝑦𝑎𝑘𝑙𝑎𝑟𝚤𝑚𝚤 𝑔𝑒𝑟𝑐̧𝑒𝑔̆𝑖𝑛 𝑧𝑒𝑚𝑖𝑛𝑖𝑛𝑒 𝑠𝑒𝑟𝑡𝑐̧𝑒 𝑖𝑛𝑖𝑦𝑜𝑟𝑑𝑢." Betül ve Ömer'in hikayesi. Betül; Bir bar gecesiyle tüm hayatı değişti diyebilir miyiz? Evet. Bu olumlu mu oldu? Evet. Kendisini sorguladı, yaşamını, hayat amacını aramaya başladı bunların cevaplarından ne kadar korksada o içindeki boşluğa ses vermemeye çalışırken birde okyanusvâri kokusuyla, koyu yeşili gözleriyle Polis Ömer vardı bu sesi hiç susturamıyordu. Yeşil gözler her ne kadar ondan hep uzağa baksada heyecanlanıyordu işte varlığı tüm mantığını unutmasına engel oluyordu. İnsanın başına ne gelirse meraktan diyoruz ya kitapta bunu yaşıyoruz. Ömerin kendini gizlemesi, diğer erkekler gibi Betül'e bakmaması, Betül'ün merak duygusunu uyandırmış ve uzun bir yolculuğa çıkmıştı Betül duygularının başına ne geleceğini bilmeden bile bile dalmıştı o merak duygusuyla koştu aşkının peşinden uzun süre kendisinede itiraf edemesede aşık olduğunu.. Birde Meyveli şeker muhabbetimiz var Betül yine kapı dinlerken duyduklarıyla merak duygusuna engel olamayıp kalktı bir işe.. Ömer; İnandığı dinini sahiplenmiş, kesin çizgileri olan ve Annesine saygısından, sevgisinden şüphe etmeyeceğimiz bir Polis. Bazen çok sert olsada aslında gülünce samimi bir insan olabiliyor.. Aslında bende Ömeri çok çözemedim biliyor musunuz :) çünkü kapalı bir kutu gibi seviyor mu sevmiyor mu bazen kıskanıyor ve bazende uzaklaştırmak için elinden geleni yapıyor.. Tabi ki bir şeyden eminim oda Betül'ün duygularını kesinlike görüyordu, biliyordu.. Ömerle bir bağ kurduğum kesin. ... Uzun süredir bir kitaba başlayamıyordum. Bu kitabıda yanımda gezdiriyordum ama bir türlü ilk sayfasını açamadım.. Açıncada kapatamadım tabii.. Bazı kitaplar oluyor diyorum keşke karakterler gerçek olsaydı ve ben onları tanısaydım mesela bu kitapta Fatma Teyzeyi, Ömeri tanımak çok isterdim ve kesinlikle bir dost olarak Kutayıda.. Karakterler ne kadar hayatımda olmasada kitabın etkisinden kurtulduğum söylenemez, benimsedim.. Yani bir kitap insanın aklına uykuya kendini kaptırmaya hazırlanırken gelmemeli.. Yada anlık bir sahne gözünün önüne gelip gülümsetmemeli.. bunları yaşadım.. Kitabı okurken kahkaha patlattığımda iyi ki evdeydim diyorum.. :) Aslında Merve Özcan'ın kalemini merak ettiğim için almıştım ve İyi ki de almışım diyorum.. Son sahnede bende bir şeyler yarım kalmış olsada en az 3-4 gün kafamda kurgu yapacağıma yemin edebilirim Ben serinin diğer kitabınıda sipariş etmeye gidiyorum dostlar sizde bence tüm ön yargılanızı bırakın ve bu kitabı kesinlike okuyun.. " 𝑂𝑛𝑢 𝑖𝑧𝑙𝑒𝑚𝑒𝑘, 𝑠𝑒𝑠𝑠𝑖𝑧 𝑏𝑖𝑟 𝑘𝑢𝑚𝑠𝑎𝑙𝑑𝑎 ℎ𝑎𝑓𝑖𝑓 𝑒𝑠𝑒𝑛 𝑟𝑢̈𝑧𝑔𝑎̂𝑟𝚤𝑛 𝑒𝑠̧𝑙𝑖𝑔̆𝑖𝑛𝑑𝑒 𝑔𝑢̈𝑛𝑏𝑎𝑡𝚤𝑚𝚤𝑛𝚤 𝑠𝑒𝑦𝑟𝑒𝑡𝑚𝑒𝑘𝑡𝑒𝑛 𝑓𝑎𝑟𝑘𝑠𝚤𝑧𝑑𝚤."
Gözlerini Haramdan SakınMerve Özcan · Portakal Kitap · 20162,398 okunma
·
1.731 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.