Beğendim çok güzel bir kitap. Yazarın ilk okuduğum kitabı oldu. içimde sürekli geçmişe gelecege dair genelde acı acı konuşan ses meğerse zihnimdir. Zihin kelimesini hiç bu şekilde kullanmamıştım. 34 yaşında zihin kelimesinin asıl anlamını öğrendim. Anımı bana dar eder sürekli beni yoran zihnimi fark ettim. Kitaptaki telkinleri kullanmaya başladım. Geçmişteki acılarım sürekli aklıma gelince toparlanmaya çalışıyorum. Kesinlikle tavsiye ederim.