·440 syf.····Okunma: 06 Temmuz 2021 14:18 Sinan Akyüzün gözyaşlarıyla bitirdiğim incir kuşlarından sonra okuduğum bir kitap. Hikayenin gerçek olması okurken her seferinde beni daha çok üzdü. Yıllar geçse de, ülkeler değişse de kadınların acıları hep aynı. Eğer bir kadın okumamış ya da ekonomik özgürlüğünü kazanmamışsa, erkeklerin hep boyunduruğu altında kalıyor. Tek dileğim gelecek nesillerin Piruzeleri acı tecrübeler yaşamadan kendi ayakları üzerinde dursun.
Kitap bittiğinde tek düşündüğüm;
21 yıl annelerinden ayrı şekilde büyümüş olan 3 çocuk acaba neler yaşadı?