Okuduğum ilk Shakespeare kitabıydı ve aynı zamanda okuduğum en etkileyici aşk hikayelerinden biriydi. Bitince filmini de izledim ama asla filmi aynı tadı vermiyor.
Böylesine güzel bir dille anlatılınca çok daha etkileyiciydi ve içine çekti beni kitap.
Eğer ömrünüzde bir defa aşkı tatmışsanız finalde ağlama garantisi veriyorum. İyi okumalar.