·126 syf.····Okunma: 06 Temmuz 2021 23:05 Neden garip bulmadım Lennie’yi?Neden bana bu kadar tanıdık geldi?Ruhumuzun,
karanlık ve kimsenin bilmediği sadece ara ara delikten baktığımız o gizli odalardan birinde miydi Lennie?Bazen öfkeden deliye döndüğümüz,bazen sakinleştirdiğimiz, bazen acıdığımız ruhumuz değil mi Lennie?Başka çare kalmayınca öldürdüğümüz ruhumuz...Lennie...
Hoşçakal...