2020 yılı içinde okudum. Doğuştan bacağından rahatsız olan bir gencin hastanede geçen günlerini ve aynı zamanda çalıştığı evin kızlarından ve aşık olduğu Nüzhet'in bır başkasıyla evliliğini öğreniyor. Bacağı kesilmek üzereyken kurtuluyor her zaman bir umut olduğunu yüreğimize kazıyor. Çok güzeldi özellikle karantina zamanında...