Kitap başlangıçta biraz sıkıcı geldi hatta yarıda bıraktım ama sona doğru bitmesini istemesini istemedim başlangıçta saçma geldi ama sembol kavramları çözdükçe çok büyük zevk aldım her insanın içinde bir şeytan olduğu onun açığa çıkmayı beklediği aslında korktuğumuz varlıkların içimizdeki şeytanla alakalı olduğu çok güzel bir şekilde açıklanmış