Puan vermedi·224 syf.····Okunma: 07 Temmuz 2021 19:10 biyografi ve edebiyat tarzında yazılan tomrisçe kitabının kapağı hoşuma gitmişti aldım okurken baya sıkıldım bu kitaptan yazar kendisi Tomrisi anlatırken kendini diğer karakterlerin yerine koyarak ve onların ağzından çıkan cümlelermiş gibi tasvirliyor bazı yerleri güzel ama tekrarları çok okurken baya sıkıldım bitmesini bir an önce istiyordum belki sıkılma nedenim şundan da kaynaklanıyor olabilir bu yazarın Cemal Süreya adlı eserini de okumuştum Tomris ve Cemal arasında bir bağlantı vardı tekrardan Cemal Süreyya’yı anlatması belki beni biraz fazla bogdu sadece biyografı olsaydı cok güzel olurdu diye düşünüyorum kişiler hakkında bilgi sahibi olmamız konusunda güzel ama pek sevemedim tavsiye eder miyim diye sorarsanız karşılıklı bir sohbet havasında aşk cümleleri duymak isteyen arkadaşlar olursa tavsiye ediyorum iyi okumalar