Uzun zamandır okumak istediğim romandı. Başları evet askıda ve anlaşılmaz hikayeler dolu. Nereye çıkacağı belli olmayan anlaşılmazlık bu.Koskoca nar ağacısın sen diyorum da nasıl o hale getirdiler. Romanın bazı bölümleri çok güzel doyum verdi ama bazı kısımları çok askıda kaldı. Eksik kalan çok şey var. Duygularda.