Öncelikle Lena Dunham hanımefendinin hayranıyım.İlk olarak “Girls”dizisindeki performansına hayran kaldığımı söyleyebilirim.O mükemmel biri değil ve bu onun umrunda da değil hem kendisi hem de dizideki karakteri...Kitabı bana bir şeyler öğretsin diye almadım tamamiyle kendisine olan merakımdan dolayı okumak istedim fakat bana bir şeyler öğretti ve farkına varmamı sağladı diyebilirim.Kitabın çevirisi berbat keşke orijinalini alıp okusaydım diyorum.Hayatımda gördüğüm en kötü çeviri diyebilirim...Lena Dunham’ı seviyor ve destekliyorum. Lena Dunham