Dili hiç ağır değil, çok sade. En azından ben daha ağır bir dil bekliyordum. Kısa kısa hikayelerden oluşuyor. İstediğiniz zaman okumaya ara verebilirsiniz. Tavsiye eder misin derseniz... Lise 2 ye kadar okunabilir ama daha büyüğüne gitmez bu kitap (kendi görüşüm olduğunu belirtmeme gerek bile yok ama ben yine de dipnot olarak yazayım)