10/10
·248 syf.··
Beğendi
·
2021 99. kitabı
Ümit Bey'in "Artık en büyük servetin sağlık olduğunu çok iyi biliyorum." diyerek imzaladığı kitabım, Organ bağışlamanın önemine değinen bir hayat hikayesi.. O kadar güzel, duygu yüklü anlatmış ki, okurken onlarla beraber hastaneleri dolaştım, doktorlarla sohbet ederken yanında oldum. Üzüntüsünü birebir yaşadım. Sevgili Duygu'ya Allah'tan rahmet diliyorum. Hayata tutunmaya çalışan bir anne, onun her daim yanında olan bir eş. Nasıl yakın hissettim onlara kendimi, çünkü 9 ayım kanser nedeniyle hastanelerde geçerken az da olsa Gencer'im ile yaşamıştık bunları. Duygu'nun önce ince bağırsak, sonra karaciğer, mide ve pankreas nakli beklemesi ve çektiği acılar.. çok zor gerçekten. Rabbim organ nakli bekleyen, şifa arayan herkese yardım etsin.
RefakatçiÜmit Mutlu · Kerasus Yayınları · 201844 okunma
·
51 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.