Stefan zweig kısa romanlarına devam ediyor. Romanın kısa veya uzun olmasının çokta bir önemi yok çünkü. Önemli olan yazılanların kalitesi. Nitekim bu roman da 50 sayfa ama çok akıcı ve güzel. Bu kitap da çeşitli insan manzaralarına tanıklık ediyorsunuz.olay örgüsü Fransız ihtilali sonrası şekilleniyor. Bir çok masum kasabalı, çocuk, genç ve kadının maruz kaldıkları şiddete değiniyor. Okunur. Tavsiye ederim.
#stefanzweig #lyondadüğün #okudumbitti