·800 syf.··Beğendi
···Okunma: 11 Temmuz 2021 19:32 · Vay be sonunda bir kitabı bitirebildim. Lanetim kırılmış gibi hissediyorum.
Serinin son kitabı, veda kitabı aynı zamanda. İlk kitap olan Cinder hariç diğer kitaplarını çok sevdim özellikle favorim ikinci kitap ve son kitaptı.
Seri hakkında diyebileceğim tek şey; keşke lise yıllarımda okusaymışım. O zamanlar daha çok severmişim bu seriyi. Ama yine de her yaşta okunup, yüzde tebessüm ettirecek bir seri.