·520 syf.··Beğendi
···Okunma: 11 Temmuz 2021 23:41 Filmini izlemediğim için saf bir merakla okudum Yüzük Kardeşliği'ni. Öncesinde kitaba olan ilginin abartı olduğunu düşünürdüm ancak kesinlikle abartı değilmiş. Gerçek bir başyapıt. Kitabı okurken Orta Dünya beni çepeçevre sardı resmen. Anlatımı tam olarak dostumun ağzından macerasını dinliyor ve aynı zamanda görüyormuşum gibiydi. Uzun betimlemeleri sıkıcı olmanın yanından bile geçmeyecek kadar harikaydı ve etrafta olan her şeyi anlamama yardımcı oluyordu. Beni bu kadar etkilemesini hiç beklemiyordum. En kısa zamanda arayı çok açmadan İki Kule'yi okuyacağım.