Kitabın ne kadar melankolik bir havası olsada bir o kadar eleştiri ağır basıyor. O meşhur aşk üçgeni bu kitapta var. Okurken kendinizi otomatik olarak ana kahraman Werther'in yerine koyuyorsunuz ve olaylara onun gözünden bakıyorsunuz. Yazarın hayatında benzer olaylar geçtiği için ana kahramanla ilişkilendirebiliyorsunuz. Sıkılmadan ve bir sonraki sayfada ne olacak diyerek okudum.