Puan vermedi·256 syf.··Beğendi
· "Tanrı insanı yarattı çünkü hikâyeleri seviyor."
Bu cümle ile başlıyor kitap. İnsanın hayatının her saniyesini bir hikâye ile geçirdiğini, basit bir durumu bile anlatırken duyduğu heyecanı dile getiriyor.
İnsan aklının çaresizce hikâyenin içine çekilmesini, hikâyelerdeki alternatif dünyaların çekimine bağlıyor. Farklı dünyaların simülasyonlarına davet ediyor bizleri...
Neden insanlar masal diyarına bağımlıdır?
Biz nasıl hikâye anlatan hayvanlara dönüştük?
Okuduktan sonra sıkça atıfta bulunacağınız ve yaşamınıza sinecek bir kitap.