Savaştaki insanların psikolojisini , savaş anından ziyade yemek yerken sohbet ederken vakitlerini nasıl geçirdiklerini merak ederdim . Bu kitapla bir çok soruma yanıt aldım. Tolstoyun diğer kitaplarına göre daha az sevdim anlatımı biraz karışık geldi ama genede her şey çok gerçekti bu da kitabı ilgi çekici yapıyor .