9/10
·288 syf.··
Beğendi
·
2021 34. kitabı
·
19 günde okudu
·
Okunma: 13 Temmuz 2021 13:05
İsmi ile müsemma bir kitap. Evet Dünyaya geldik ve gidiyoruz ve bu bir defaya has. Eskiler belki daha zor koşullarda yaşardı ama eskiler hayattan daha lezzet alırdı. Doğal olan dünyayı bıraktık tamamen yapay olan dünyaya daldık.. Kafamızı çevirip yukarıya bakınca gördüğünüz bulutlar değil artık betorname yapılar, gökdelenler! Bununla övünüyoruz bir de ! Özümüze dönelim. İnsan olduğumuzu hatırlayalım. Taklitçiliği bırakalım artık. Batı rüyasının aslında Batı riyası olduğunu idrak edelim... Mutlaka okunması gereken bir kitap...
Dünyaya Geldim GitmeyeM. Kemal Sayar · Turkuvaz Kitap · 20194,044 okunma
·
133 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.