Kenan karakterini okurken bir kadın olarak zihniyetine küfürler ettim. Üstelik seanslarında da konuşmalarına sinir oldum. Bir türlü kendinde hata görmüyordu. Yanlışlarıyla yüzleşmedi, sonunda ise hastalandı. Çok sonra da olsa hatalarından ders aldı. Yazdığı mektup beni hem üzdü hem de gerçek sevgiyi geç olmadan öğrendiği için mutlu oldum.