Puan vermedi·152 syf.··Beğendi
· Hayvan Çiftliği
İnsanların kendileri üzerinden hiçbir çıkarları olmadan fayda sağladıklarını düşünen hayvanlar domuzlar öncülüğünde yeni bir rejim kurarlar.İlk başta her şey mükemmel ilerlerken bi anda domuzların otorite savaşları nedeniyle bu rejimin temelleri çatırdamaya başlar.Ve birden her şey eskisinden daha kötü olmaya başlar.
İlk olarak George Orwell'in yazma stilini ve yazarken kulandığı üslubu çok beğeniyorum.Okuma zevkini zirveye taşıyor.Bu kitapta da aynı zevki ziyadesiyle aldım.Kitap okurken asla sıkmıyor aksine okudukça okuyasınız geliyor.Ben kitabı gayet beğendim.Okurken yazarın ne anlatmak istediğini rahatlıkla anlıyorsunuz,dolayısıyla da kitabı bu yöne dönerek okuyorsunuz.
Genel olarak sevdiğim ve önereceğim bir kitap.Eğer okumadıysanız mutlaka siz de okumalısınız.